?

Log in

 
 
25 September 2006 @ 09:31 am
//24 icons (Bones, David Boreanaz, Beatles, Westlife, Eiji Wentz and one header)  
Hello peopleee, how are you? :D, so sorry for not post in these days :/, i make 25 icons and my new header hope your like them:

Bones (6 icons)
David Boreanaz (2 icons)
Beatles ( 3 icons)
Eiji Wentz (4 icons)
Westlfe (9 icons)

and one Westlife header
Preview:

Header:


//More Here//

Bones:

David Boreanaz:

Beatles:

Eiji Wentz:

Westlife:
#9


Header:


credits to:
bombay, , washwhendirty, 77words, ownthesunshine
//xoxo//



 
 
Current Location: Japan
Current Mood: indifferentindifferent
Current Music: //Westlife - Hey Whatever//
 
 
 
Lettielemccartney on September 25th, 2006 12:25 pm (UTC)
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Wonderfulllll!!!

I need to say that Eiji and Beatles is my favorites?!Hahahaha

But West,Bones and Dav is perfect too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


=D You are very good to make icons!

See ya!!!
(Reply) (Link)
Delete
elektrafilanelektrafilan on September 25th, 2006 01:09 pm (UTC)
ahh thanks for always comment in my posts, o you dont need say that, i know hihihihihi, and thanks thanks thanks *.*!!

kisses!!

//Elektra//
_tealeaves_ on September 25th, 2006 05:08 pm (UTC)
i LOVE the colouring on these! im snagging the first one! definetly!

where'd you get the image u used for that? just out of curiosity.
_tealeaves_ on September 25th, 2006 05:08 pm (UTC)
the first Bones icon i mean. *g*
elektrafilanelektrafilan on September 25th, 2006 05:30 pm (UTC)
Ahh thanks Tealeaves *.*, the picture is that
http://i100.photobucket.com/albums/m6/ElektraFilanIcons/Bones03.jpg or that http://i100.photobucket.com/albums/m6/ElektraFilanIcons/Bones01.jpg , if you say the http://i100.photobucket.com/albums/m6/ElektraFilanIcons/Bones01.jpg this is a montage i've made :D, you need this? (is small, but i post here for you :D)!!


//Elektra//

ps: i add you!
(Anonymous) on September 25th, 2006 06:33 pm (UTC)
yeah, this one --> http://i100.photobucket.com/albums/m6/ElektraFilanIcons/Bones01.jpg

yey! new friends! *adds you back*
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 01:43 am (UTC)
if you need the montage is the link:
http://i100.photobucket.com/albums/m6/ElektraFilanIcons/bonesmontage.jpg
if you need the pics i used in this talk to me :D, ahhh thanks for add me :D!!

//Elektra//
Ashley? Yeah! I'm here!thisisashley on September 25th, 2006 06:24 pm (UTC)
ohh love the John and Paul one!
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 01:45 am (UTC)
ahh thanks babe, i will add you ok? i love the layout of your journal :D!!

kisses!
Ashley? Yeah! I'm here!thisisashley on September 26th, 2006 01:07 pm (UTC)
sure! =)
YouDontKnowWhoIAmDearBoy?Im The One Without A Soul: got menightskyetears on September 25th, 2006 06:37 pm (UTC)
his smile really does make my day ^_^
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 01:47 am (UTC)
lol, make my day too, i love his smile, his eyes, his body uhh his all lol, ahh i love your icon *.*, you have one of bones? :D!!

kisses

//Elektra//

ps: added you :D!
YouDontKnowWhoIAmDearBoy?Im The One Without A Soul: baby its cold outsidenightskyetears on September 26th, 2006 01:54 am (UTC)
hehe oh yes, his *everything* ^_^
and thanks, it Hugh Laurie from House, i do have a buncha bones ones but ive got a House theme right now ^_^
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 02:03 am (UTC)
hahahaha, sorry for my bad english :( lol, ahh i love your House theme :D!!
YouDontKnowWhoIAmDearBoy?Im The One Without A Soul: medicated momentnightskyetears on September 26th, 2006 02:12 am (UTC)
hehe thanks! a couple of them are my own ^_^
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 02:18 am (UTC)
wow you are good in make icons :D, i love it *.*!!

//Elektra//
YouDontKnowWhoIAmDearBoy?Im The One Without A Soulnightskyetears on September 26th, 2006 02:29 am (UTC)
yay thanks ::squee:: ^_^
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 02:30 am (UTC)
wow that last one are very sexy lol!!
YouDontKnowWhoIAmDearBoy?Im The One Without A Soul: true lovenightskyetears on September 26th, 2006 02:32 am (UTC)
^_^ you a big House fan??
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 02:33 am (UTC)
no :(, i see the serie 2 or 3 times, but i will download 1 season to see the rest, i love the 2 or 3 times i see :D!!
YouDontKnowWhoIAmDearBoy?Im The One Without A Soul: college interferes with housenightskyetears on September 26th, 2006 02:35 am (UTC)
sweet, you must! its the bestest ^_^
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 02:39 am (UTC)
i dont understand the 2 or 3 episodes i see, because then are in japanese (i live in japan, but i'm brazilian), so i will see the episodes in english when i download the one season :D!
YouDontKnowWhoIAmDearBoy?Im The One Without A Soul: true lovenightskyetears on September 26th, 2006 02:44 am (UTC)
dude i wanna live in japan!!!!
good luck with the eps tho ;)
boyracer1211 on September 25th, 2006 11:26 pm (UTC)
I love the Beatles ones and will credit upon use. Thank you! :)
elektrafilanelektrafilan on September 26th, 2006 01:48 am (UTC)
ahh thanks for this, and i love your icon lol ringo looks so cutiee *.*!

//Elektra//

ps:i added you :D lol!
boyracer1211 on October 1st, 2006 02:22 pm (UTC)
I'll add you back right now! :)
zachariawoxezachariawoxe on July 22nd, 2012 06:50 pm (UTC)
Re: